Jump to content

7.62mm

Members
  • Content Count

    372
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by 7.62mm

  1. 7.62mm

    Anxiety? Disturbing? Is this right?

    Went to those sites... all I can say is... It did not bug me Which is very odd.
  2. Heyyy man :D Rated you. AS A 1! No just kidding. A five m8 :D lol

  3. 7.62mm

    Anxiety? Disturbing? Is this right?

    GT4 Won't get to me buddy. I play San Andreas all the time blowing peoples heads off.
  4. 7.62mm

    Anxiety? Disturbing? Is this right?

    Yea Sorry Chris. I didn't mean it that way. and thanks Sky. I just don't know what to do buddy. My whole life I been like this.
  5. 7.62mm

    Anxiety? Disturbing? Is this right?

    I never said I go off chain letters to myspace. No it is not the same thing man. I hate myspace and never even listened to that crap. I am sorry but I don't know why I am so alarmed with this image. Please don't bring myspace into this man.
  6. 7.62mm

    VIRUS FOUND HERE AT TGTAP

    One time when I first started getting into computers I thought I got a condom because I didnt know what a trojan was. LMAO! Now I can do almost anything... With Silberios help...
  7. 7.62mm

    Sterio Mix for sound

    Ok buddy its cool Thanbks for trying mate Gnight buddy EDIT: Fixed this folks Thanks Llama for all yur help buddy. I just did something with my sound settings and it worked. hehe thanks again
  8. 7.62mm

    Sterio Mix for sound

    Hey folks, anybody know how I can set my settings to Sterio Mix instead of recieving sound from my mic. I want it through my speakers instead! I had it before... Somehow switched to My Mic, if anybody knows how to do this could you please tell me? I am sure it is simple.
  9. 7.62mm

    Sterio Mix for sound

    No luck man Nope I cant find it but I can find Sound and Audio devices. in control panel but thats about it!
  10. 7.62mm

    Sterio Mix for sound

    No luck Llama man I disconected my mic Still doesn't work. I used to have intel audio studio where I could click on sterio mix but it is gone now! I tried re installing but it says its always a wrong version.
  11. They are about $1000 to buy.. I heard they usually outlive there owners! They can be like 100 years old! Either one of these or a Macaw. They need lots of attention though. What do you guys think? Have any suggestions? Maybe should I get a snake? or a lizard? I had a snamke and a lizard b4 but they die to easily Freakin Cute I can teach it to talk to. Maybe like.. Get out of Cody's room mother Fu**** lol!!
  12. lol sky, you might have to ban a noob today XD I read that topic about that 1 guy wanting to be mod. LMAO!

  13. 7.62mm

    The church. Think it's significant?

    In saints Row that one Church was used to do missions and that was your hideout. Maybe its some kind of Saints Row Spoof
  14. 7.62mm

    Holy crap guys

    I got out of theropy early today... I was walking by Bill Ritters office in Denver. (Governer for Colorado) I don't know how to say this... This guy pulled out a gun and said he was the Emperor of Colorado. It looked like a glock 18, He was going to kill him. Luckily an officer was behind him and shot him in the back of the head so nobody was hurt. But holy shit. I was a block away!!!! I heard people screaming and then BAM!! It was over. I guess That crazy guy is taken off his throne today. That was scary because the bullet kinda was shot in my direction. Im thankful to be here. We were all scared.
  15. 7.62mm

    New windows?

    Can someone please Explain to me what this is? How do I get this? because this is very cool! Thanks folks http://www.youtube.com/watch?v=wKPJEk7qoeQ
  16. 7.62mm

    The Principal's Office

    I remember this one big kid.. Kept making shitty remarks to me. So I finally said, why don't you shut yur mouth.. and I said something really bad and he like barbie slapped my head so I got one of my books and hit him across the head with it I got to go home And play Vice City so there was no punishment Though my principal was really ugly and he was a drill seargent. I wasn't scared though.
  17. yea but dont you think that R* should o' finished that by now ... would'nt you do the map and draw distance at the start and save the missions and stuff for later. Nope, it's the exact opposite ... I heard that they have completed the storyline, and now they're working on multiplayer and draw distance/bugs/glitches etc. :/ COOP multiplayer would be wicked.
  18. 7.62mm

    Games Radar GTAIV Information

    Thanks OGM! Man this sounds good. I got really happy with the blood stains on vehicles.
  19. 7.62mm

    Pelican

    That pigion got owned!
  20. 7.62mm

    Massive GTA4 preview by Kikizo

    Wonder if you can kill the taxi driver with like a knife and steal the car.. doing this while in the back seat
  21. 7.62mm

    Which forum members have you met?

    met no one on here Yee Im going to Canada here in a month My dad is doin somethin up there! Il be there for like 3 days Artur... At night.. keep your windows locked. I MIGHT COME IN lol jk man!
  22. 7.62mm

    New windows?

    With the Ubuntu thing.. I dont know where to start! I have a computer. Runs on XP, but what do I do??? Someone said its simple, other peeps say i need special programs, does anybody know what I need???
  23. 7.62mm

    Massive GTA4 preview by Kikizo

    VERY NICE
  24. 7.62mm

    Playstation Magazine USA Sends Out Preview Of GTA IV

    LMAO! My question is.. how can a helicopter land on your head!
×