Jump to content
Chris

Big Community Thread

Recommended Posts

I am happy because year 2007 started.I think that in this year i will make good things on the forum.

Still,in this month i will have 4 months of activity on this forum.

Now i will go to watch a movie,play NFS Carbon and sleep a bit.

Edited by TG187

Share this post


Link to post
Share on other sites
After this post, I will have more posts than Bear for the first time since I joined. Oh, and I'm gonna start up Tokyo Drift in a few minutes.

Heh, I just went to wal-mart and bought the game. Didn't think anything of buying the DVD as well. It is good?

Share this post


Link to post
Share on other sites

There's a game? I thought only the DVD existed?! lol

Oh well, haven't seen it but I thought the film looked quite good. You can probably get it quite cheaply now anyway.

Share this post


Link to post
Share on other sites
There's a game? I thought only the DVD existed?! lol

Oh well, haven't seen it but I thought the film looked quite good. You can probably get it quite cheaply now anyway.

I had no idea either. I just saw it at walmart and bought it and hope its gonna be good. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Slayer, you shoulda posted that in my drunken topic :P

Well I've wanted to make another OMFG H4PPY N3VV Y34R topic aswell. I've turned on the PC, gone to bathroom and when I came back and had to log in I just said: Nah, I can't be arsed (my laptop takes 10 minutes to load). So I've turned it off and jusg listened to some mp3s.

But that was a cool topic. I doubt I could beat it. If you wanna do something, you've gotta do it yourself. So that means I have to bring some booze if I wanna get drunk. I just don't like beer and when it comes to vine I like it only with coca cola (aka bambus).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yea theres a game, it rocks just like the movie.......but i fell asleep so i missed Tokyo Drift........Damn night time

Share this post


Link to post
Share on other sites

It's the Fast and the Furious. Based on the movie, "Tokyo Drift" definately. I'll get a pic up in a minute.

edit: http://i56.photobucket.com/albums/g170/pre...onxx/FandF2.jpg

http://i56.photobucket.com/albums/g170/pre...onxx/FandF1.jpg

They're a little blurry, but I don't have steady hands. And if you're wondering why I think it's off of Tokyo Drift... it's based in Tokyo :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

I have been round shopping centres all day. I had my friend trying to buy me shoes as my feet hurt. I thought it was so sweet espically as he bought lunch

Share this post


Link to post
Share on other sites

I like Vans, so comfortable its like wearing slippers. My converese are just painful I wore them today, I was gonna walk around in my socks in the end. I couldnt let him buy shoes I would feel even more in his debt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oh yeah, there it is.

Enjoy.

Looks fairly good, I might look out for it as I have plenty of spending money.. :P

Heh, it's pretty good. The races get a bit repetitive.. as.. most of it's on a highway unless you're drifting or grip racing (Racing on the drift course!) It's got a fairly good amount of mods for the cars.. think there should have been a few more though. Eh well. I think it's PS2 only.. and.. I wouldn't spend more than 30 (USD) on it.. but I've already spent 40.. so meh.. oh well.

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOL. Oh well. It's kinda what i'd expect froma game like that anyway.

I'm waiting for TOCA Race Driver 4, or a new TOCA game atleast and itususlly comes out in late FEB but it hasn't been officially announced yet. If it doesn't come out i'm going to be very annoyed, buring down buildings level. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

×