Jump to content

noelgamo

Members
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Everything posted by noelgamo

  1. noelgamo

    [WIP|CONV] GTAIV to GTASA Total Conversion

    How the fuck did you get this updated version Johnathon? http://www.youtube.com/watch?v=XNtMXRKY0es WOW this place is empty O.o any updates on the map guys? sorry I cant finish the sleeping anim yet too busy at school
  2. noelgamo

    [WIP|CONV] GTAIV to GTASA Total Conversion

    yeah I keep forgeting to put the animation playback speed to medium
  3. noelgamo

    [WIP|CONV] GTAIV to GTASA Total Conversion

    I ma go put it ingame ill put a video later. oops sorry for double post @Ryan hey can i release this version on GTAF? but ofcourse our mod has a better one INGAME im using my anim player script to play the anim. GRRRRR if you ask why the anim is floating because im using the anim player script so the player/ CJ still gets affected by the col. where his feets supposed to meet the floor/ COL http://www.youtube.com/watch?v=_v3xpjXo_SI COMMENT AND SUGGESTIONS ARE WELCOME!!!!!
  4. noelgamo

    [WIP|CONV] GTAIV to GTASA Total Conversion

    UPDATE Please COMMENT http://www.youtube.com/watch?v=d23ItIeNAwg
  5. noelgamo

    [WIP|CONV] GTAIV to GTASA Total Conversion

    @ Niki s its impossible. @Team I cant convert cause of 1 reason I cant USE GTXD. STPD 64 bit. Btw I just got some freetime Ill be finishing the Sleeping anim. then look for a scripter. and the freefall too.
  6. noelgamo

    [WIP|CONV] GTAIV to GTASA Total Conversion

    UPDATE on the SLEEPING SAVE ANIM please COMMENT http://www.youtube.com/watch?v=4gbtW3Lmheo
  7. noelgamo

    [WIP|CONV] GTAIV to GTASA Total Conversion

    WOW I feel stopping doing any work cause theres only 2 people who comment on what Ive been working on =.= DARN it I bought my IV copy this morning but the CD key dosent BLOODY work so I returned it and they said OUT OF STOCK so I need to go back on tuesday to get my new copy with a new CD key. @HUCK Looks EPIC bro its AWESOME.
  8. noelgamo

    [WIP|CONV] GTAIV to GTASA Total Conversion

    and this is one Reason we kicked you out cause of your behaviour. well maybe if you behave much better like dont do what you just said and do rude things to people. btw screens of the mod of the timecyc.
  9. noelgamo

    [WIP|CONV] GTAIV to GTASA Total Conversion

    About the sky thats not IV sky. its my own sky textures. the sleeping anim http://www.youtube.com/watch?v=z_0PgwG7EPA COMMENT AND RATE please.
  10. noelgamo

    [WIP|CONV] GTAIV to GTASA Total Conversion

    screens of the sky Free Image Hosting by ImageBam.com
  11. noelgamo

    [WIP|CONV] GTAIV to GTASA Total Conversion

    make it a bit more pale/dull and it would look exactly like IV. well cause IV has a skydome and it has more than 3 sky colours. but SA only has 2 and 2 colour correction and whats that dot below my name and it says vandal?
  12. noelgamo

    [WIP|CONV] GTAIV to GTASA Total Conversion

    the first pic of the timecyc/weather
  13. noelgamo

    [WIP|CONV] GTAIV to GTASA Total Conversion

    well VANS what was the last thing you did to the mod before it start crushing? is it about the dynamic shadows? not evry model should have a dynamic shadow only lampost and other models.like bridges mailbox prolly the dynamic objects,
  14. noelgamo

    [WIP|CONV] GTAIV to GTASA Total Conversion

    Yes, because my earlier site wasn't that good, and this new site will have it's own forum! (Not like the crap one on my earlier site) uhm guys the script for the sleeping save anim will not come from me. cant make the script to work. so Im just gonna work on the anim for that then ask our scripter to work with me with the script. by tomorrow Ill get the anim ingame. PROMISE. ill take a screen for yah guys.
  15. noelgamo

    [WIP|CONV] GTAIV to GTASA Total Conversion

    Some pics the video from vans is coming soon a sneak peak
  16. noelgamo

    [WIP|CONV] GTAIV to GTASA Total Conversion

    dont worry I can run IV with medium thats my budget LOL intel core duo 2.10ghz 4gb ram ati radeon HD4570 512mb Gddr3 320gb hdd it pass recomended and minimun in yougamers only the fail is the OS LOL
  17. noelgamo

    [WIP|CONV] GTAIV to GTASA Total Conversion

    well have you try to make your own door? instead of using IV's one... if you made your own one and it worked them theres a problem with that mesh. heres a tip if you maade your own door and it worked just texture it the same as Iv's one. yes im going to get my PC today... I might get IV next week.
  18. noelgamo

    [WIP|CONV] GTAIV to GTASA Total Conversion

    and a video from me TOO xd
  19. noelgamo

    [WIP|CONV] GTAIV to GTASA Total Conversion

    yey! were working together again magicsl33 LOL welcome to IVTOSA mod. hell yeah
  20. noelgamo

    [WIP|CONV] GTAIV to GTASA Total Conversion

    Im getting close to my IV copy and my new PC xD btw vans if you need help making the Lods for them Ill help you. do you think we can like uhm make a big LOD for like 2 blocks or something do you think it will work, btw.....Im working with the sleeping save anim and the script for it but btw does someone has the interior for niko's house so I can test it?
  21. noelgamo

    [WIP|CONV] GTAIV to GTASA Total Conversion

    well it kindah looks like it but where did you get it
  22. noelgamo

    grapics change

    well not really you dont need to rewrite the whole engine. you can just make a d3d9.dll mod like the ENB series and inject the improvement to the game. Well you must study how to make it LOL. well like vans tell if you really have a powerfull rig you can try using ENB series and play with your settings then poof you can make a better graphics but not near to IV.
  23. noelgamo

    [WIP|CONV] GTAIV to GTASA Total Conversion

    LOL at the 3d drains its only on that part of tha city but the rest are nothing. BTW guys which ANIM should I make the sleeping anim like what Niko/Luis do when saving or Johnny's saving anim?
  24. noelgamo

    [WIP|CONV] GTAIV to GTASA Total Conversion

    modelling man no one will give you the beta. even you give us models we wont.cause we dont trust you. Update from me coming soon. Ive been playing witht the car paths so yeah some of the places on the vid will have cars going to the proper road xD.... Im from GTAF too. nice to see johnathan can script now. and ill be uploading the new exclusive IV style anims(video) for this mod soon
×