Jump to content

NickS

Members
  • Content Count

    623
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Everything posted by NickS

  1. NickS

    TGTAP Shake-Up

    I can access the gang forum now. I like the sound of tournaments! I'd go in whenever there's an announcement of one
  2. NickS

    COD: Black Ops

    When I saw the astronaut pic, I thought that this COD game is gonna be fucking awesome!
  3. NickS

    TGTAP Shake-Up

    The Gang system's going!!! That used to be the only reason why I joined this forum. And I got that message too when I tried to access it.
  4. NickS

    The COMPLETE BirdMan Showcase!

    I reckon you do the best graphic design in this forum man! Great job!
  5. NickS

    Skype

    I've just got Skype but I haven't bought any credits though... :/ Basicly got it just for my dad
  6. NickS

    Is oral sex 'safe'?

    This sounds like shit to me! Now men have to wear a condom before a blowjob. Jezees, what next? kissing will make you loose your taste buds? or maybe even winking at someone will make you go blind!
  7. NickS

    A look at Photoshop CS5

    Looks awesome! I need an upgrade, since I've got CS2 atm.
  8. NickS

    please help me

    Shit, how did that happen? It's fixed now anyways
  9. NickS

    please help me

    Click this shit hot link and you're in business! Hope that helps
  10. NickS

    Server Move Completed!

    I can actually access this site quickly now! It's great!
  11. NickS

    Problem Uninstalling GTA SA

    Well, I'm gonna reinstall my computer in another 2 weeks so, I hope this corrupted registry will get wiped off so I can try the new MTA SA!
  12. alright, this is what the problem is! To answer WRX's question, I tried uninstalling it with the CD and the same thing happens. Please help, I can't reinstall my GTA SA with this thing!
  13. NickS

    Chkdsk Utility Prob

    Hey guys, this pop up thing keeps popping up and saying that I gotta run the chkdsk utility everytime I open Opera or Limewire or IE. I've already done it twice but it only fixed Limewire up. What else should I do? Run the damn chkdsk utility again?
  14. NickS

    Chkdsk Utility Prob

    Jeezes, and here I am trying to scrape enough money to get a new one just for myself (which might take a few years) if that's the only option, then I'm stuck with it.
  15. NickS

    Happy birthday to me

    happy belated b'day!
  16. NickS

    Problem Uninstalling GTA SA

    Ok, I've downloaded CCleaner and I did everything (used the cleaner, scan for issues from the registry tab and tried uninstalling it from the tools tab) and that thing still pops up. What else should I do???
  17. NickS

    Chkdsk Utility Prob

    @Raybob Really? Do you know how I can get it to go a bit more faster?
  18. NickS

    San Andreas Stories

    This project sounds awesome! Any idea on how big will this mod will be just out of interest???
  19. NickS

    IMMA NEED 'BOUT TREE FIDDY

    Haha thank you. I just experiment and freestyle dat shit homie Got dat homie! Imma gonna do dat!
  20. NickS

    Problem Uninstalling GTA SA

    Well, I sorta uninstalled it before and there were like some files left in the folder so I just deleted the whole folder and I don't know where the hell that thing is located. But I'll try ccleaner (in the middle of downloading this)
  21. NickS

    IMMA NEED 'BOUT TREE FIDDY

    Man, I dig yo shit brudda! Dat's what I call dem gangsta style! You gotta teach me how to do that man! it looks awesome!
  22. NickS

    Something interesting

    Maybe R*'s checking out the city in vans for the next GTA V layout and all the recorded data are in those boxes but I doubt that's what they're doing. Interesting though, but then again it could just be a load of crap
  23. NickS

    Sonys motion controller named

    Hmm... looks like the TV remote my mom has :/ except it doesn't have a coloured golf ball on it, why is there a coloured golf ball on it again?
  24. NickS

    *SPOILERS* The Almighty Q&A Topic!

    Does anyone know what the fuck is this?! Just because of this I can't reinstall GTA SA and play it! Please help
  25. NickS

    Chkdsk Utility Prob

    so umm what happened ? imo if you dont have a whole ton of important data on there and if you have a external hard drive / usb big enough to fit the important stuff, i'd reformat and reinstall if i was you. I've actually found a way to get my computer fixed now, so it doesn't really matter now.
×