Jump to content

WRX22B1998

Elite Members
  • Content Count

    3349
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

Everything posted by WRX22B1998

  1. http://yourbeautyspot.ninemsn.com.au/article.aspx?id=819095 lmfao. "sperm facial" hmm so thats why pr0nstars always look so young? i see new country icons.
  2. WRX22B1998

    Steam Sale: 71% off The Rockstar Collection

    well that's pretty lame :/ i just searched today for every release by rockstar it wasnt there either
  3. WRX22B1998

    Steam Sale: 71% off The Rockstar Collection

    yeah you're right, i was never gonna buy it
  4. WRX22B1998

    Steam Sale: 71% off The Rockstar Collection

    so that pack isnt available at all? even if it were deal for the day i would've thought it'd be avail after just for more. whatever, off to piratebay i go.
  5. WRX22B1998

    IGN Top 100 Modern Games (warning: bullshit ahead)

    no MGS4 shame IGN shame
  6. WRX22B1998

    Steam Sale: 71% off The Rockstar Collection

    cant find it anywhere on steam :/ the link up the top just sends to the default steam page
  7. WRX22B1998

    Grand Theft Auto 5: To Be in San Andreas?

    i dont get how it would run poorly? i mean remake in the same sense GTA4 was a remake of GTA3 (same location)
  8. WRX22B1998

    Grand Theft Auto 5: To Be in San Andreas?

    i sorta wanted a vice city remake, they probably guessed it's too small or something i dunno. maybe san andreas remake will be good.
  9. WRX22B1998

    Picking a steering wheel...

    dunno about prices local to you but the g27 here is ~$400-450 depending where you go. the fanatec porsche one is $699 lol, link below. http://www.pccasegear.com/index.php?main_page=product_info&cPath=284_952&products_id=17104 450 Australian dollars = 1 379.15473 Romanian leu 699 Australian dollars = 2 142.28701 Romanian leu
  10. WRX22B1998

    Picking a steering wheel...

    depends on your budget G25/27 is good (ive used G25 its pretty nice) though you might have trouble finding the G25 now as it has been replaced by the G27. The other option is (apparently logitech only have 2 wheels now) the driving force GT it still has a gearshift but just a sequential one and no clutch pedal. there are other wheels from fanatec (like porsche 911 replica things) but iirc they are more expensive than the logitech's so yeah
  11. yeah because it will be just like if you ran it on Windows
  12. WRX22B1998

    Modding help needed

    the best way would be to install it on blade.
  13. WRX22B1998

    Dexter

    I actually don't have a kitchen to get back to since our's is at this very moment being renovated...yeah
  14. WRX22B1998

    Dexter

    cool story bro
  15. WRX22B1998

    mod wanted

    not sure about that, but you can get trainers with vehicle spawners/garage editors, or you can get seperate vehicle spawners, so you press ctrl + 3 for example and it'll spawn a car u want. check the download section of this site.
  16. WRX22B1998

    GTA VCS on psp emu

    yeah psp and ps2 emulators on computer are pretty terrible from what i've seen.
  17. If you really want 100% completion, imo it'd be easier to set up bootcamp and install a windows copy of vice city, then grab a 100% save game from the download section here.
  18. WRX22B1998

    What is your favorite classic muscle car?

    hmm hard to choose, though plymouth road runner superbird was pretty cool. http://www.youtube.com/watch?v=Cd6fRSeoPKQ
  19. WRX22B1998

    Google your username

    see for yourself http://lmgtfy.com/?q=WRX22B1998 just random forum posts and user ID's and shit for things from here, whirlpool, steam, urbandictionary etc
  20. Gallery Figured the vehicle forum needs some activity, so dead. Pretty awesome ride lol. You wouldn't know it's that fast til you saw under the bonnet. Or tried to race it off the lights
  21. WRX22B1998

    TommyKaira tuned Prius

    source So yeah they made a bodykit, suspension upgrades etc for Prius and Honda Insight. It looks pretty weird to me lol.
  22. WRX22B1998

    Favorite FICTIONAL cars?

    the IRL F620 looks better btw the phoenix was like my favourite car in Vice.
  23. WRX22B1998

    GTA United problem (mac)

    Without being a smartass, thats the problem.
×