Jump to content
Sign in to follow this  
Carlsberg

best conversation?

Recommended Posts

hey guys

which is the best conversation you like in vice city?

my fav: the conversation between Lance and tommy in keep your friends close.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mine: when Ken Rosenberg was lying (filled with stress, btw) on his couch, and Tommy came in without waking him up, but suddenly he smashed the door closed waking Ken, automatically getting Ken to wet himself.

I kinda laughed when I saw it (for the first time duuhhhh)!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

That was funny too

I like this line from "Keep your friends close" mission where Tommy tells Sonny :

I'm gonna piss you off before I kill you...

Thats awesome man !

Share this post


Link to post
Share on other sites
I like the one where Tommy ask kenny if he knows a stick em up person. And hes like "tommy i can be a stick em up, sick em, stick em up." Tommy says "your no sick em up ur an idiot and get urself a drink and shut up." LOl that was gold.

Same here, that was damn funny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mine: when Ken Rosenberg was lying (filled with stress, btw) on his couch, and Tommy came in without waking him up, but suddenly he smashed the door closed waking Ken, automatically getting Ken to wet himself.

I kinda laughed when I saw it (for the first time duuhhhh)!!

I laughed aswell! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

My favorite one is between Tommy and Big Mitch Baker at the bar (I think it's the very first mission there)

Baker: Can you handle a bike?

Tommy: Can you sit on a stool and drink?

That was a cool answer!!! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×